A tanárról

Ha külföldre készülsz, Franciaorszàgba vagy francia nyelvterületre, Angliàba vagy angol nyelvterületre
készülj előtte velem!




Külföldi tapasztalattal rendelkező, diplomás tanár vagyok. Jelenleg is külföldön élek, és angol és francia nyelven élem az életem. / és egy pici magyar :) /

14 évvel ezelőtt kezdem el tanítani, mindig a tanítas volt az életem és sosem volt számomra egy kötelező feladat dolgozni menni, mivel szívvel csináltam és minden nap, amit tanítással tölthetek, örömet okoz.

Ahogy 2009-ben külföldre költöztem, szerettem volna folytatni a tanítást így kezdtem el az online tanítás iránt érdeklődni, hogy szeretett munkámat tovább folytathassam.
Várok mindenkit, aki szívesen kipróbálná az online módszert.
Tanítottam iskolában és magántanárként is.

Vállalok nyelvvizsga felkészítést, korrepetálást, beszédgyakorlást, nyelvtani fejlesztést, pótvizsgára felkészítést, stb.


Az internet nem ismer határokat!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Nombre total de pages vues